מונית ספיישל לנתבג

מונית מאפשרת לכם הגעה נוחה ובטוחה לשדה התעופה, וחוסכת מכם את הצורך לנהוג ולחנות. מהי מונית ספיישל, מה ההבדל בינה ובין מונית רגילה, ומדוע כדאי לשקול את האופציה הזו כאשר טסים לחו"ל וצריכים להגיע לשדה התעופה בן גוריון?

איזה כיף, טסים לחו"ל! אומרים שישראלים אוהבים מאוד את שדה התעופה בן גוריון, ולא בכדי – הוא נקודת המוצא לנסיעות למגוון יעדים ולבריחה קלה מהמציאות הישראלית שאינה תמיד קלה. תכנון חופשה או אפילו נסיעה למטרות עבודה או ביקור משפחתי דורש גם חשיבה על האופן שבו נגיע לשדה התעופה. איך כדאי לעשות זאת? 

אפשרויות ההגעה לנמל התעופה בן גוריון

ככלל, סביר להניח שאת האפשרויות השונות להגיע לשדה התעופה אתם מכירים – ממקומות שונים בישראל ניתן להיעזר ברכבת, עבור מיעוט קטן של מקומות יש גם אפשרות באוטובוס, אבל לרוב תושבי ישראל האופציה הזמינה ביותר לצורך הגעה לנתב"ג היא ברכב פרטי או במונית, וזו גם על פי רוב האופציה הנוחה יותר, בפרט כאשר טסים עם מזוודות וציוד רב. זו גם האופציה הזמינה היחידה כשצריך להגיע לשדה בשעות הקטנות של הלילה או במהלך שבת וחג, בהם על פי רוב התחבורה הציבורית מושבתת. 

איך נוסעים במונית לנתב"ג? 

כשאנחנו מחפשים נסיעה במונית בתוך העיר, לרוב אנחנו לא נטרח לצלצל לתחנת מוניות. במקומות עמוסים מוניות עוברות דרך קבע ומאפשרות נסיעה ספונטנית, כך שאפשר פשוט לתפוס אחת בנקודת המוצא ולהגיע ליעד. יחד עם זאת, כשנוסעים לשדה התעופה לצורך טיסה, האופציה של תפיסת מונית ברחוב קצת פחות רלוונטית, ממגוון סיבות – אתם צריכים איסוף מהבית, בשעה מסוימת, אתם לא יכולים להסתמך על המזל או על מונית שתהיה זמינה במקרה וחוץ מזה – לא תמיד גרים במקומות שמוניות בכלל עוברות בהם בשוטף, שלא לדבר על הגעה לנתב"ג בשעות הלילה או לפנות בוקר. במקרים כאלה, חשוב ורצוי להזמין את המונית מראש. 

מונית ספיישל לנתב"ג

מונית שאנחנו מזמינים מראש למועד ושעה מסוימים נקראת מונית ספיישל. מונית ספיישל יכולה להיות יקרה יותר ממונית שתופסים באופן ספונטני ברחוב, אבל על פי רוב מדובר גם בשירות ברמה אחרת – הגעה מדויקת, מונית נקייה וריחנית, נהג שמוכוון להסיע רק אתכם. כמובן, כל זאת בלי לקחת בחשבון שהזמנת מונית מראש היא האופציה ההגיונית הסבירה כאשר צריך להגיע לטיסה, בפרט בשעות או במקומות שבהם זמינות המוניות נמוכה או לא קיימת. 

האם מונית ספיישל בהכרח יקרה יותר? 

חשוב לציין כי בעת הזמנת המונית לנתב"ג אתם יכולים ואפילו מומלץ לוודא מראש את עלות הנסיעה, וכדאי אפילו לעשות סקר שוק ולבדוק הצעות מחיר של כמה חברות מוניות. יכול להיות שחברת המוניות תציע לכם טווח מחירים ויכול להיות שיציעו לכם מחיר נסיעה ברור, אבל מה שבטוח – כדאי לבדוק את העלויות מראש ולשקלל אותן בעלות החופשה.