מונית מרמת גן לנתב"ג

רמת גן אמנם לא רחוקה מידי מנתב"ג, אבל אם אתם צריכים להגיע ממנה אל שדה התעופה, ההמלצה שלנו היא לחסוך לעצמכם את כל כאבי הראש המיותרים ופשוט לעשות את הדרך הזו בעזרת מונית. מונית מרמת גן לנתב"ג לא אמורה לעלות לכם יותר מידי כסף, והיא מאפשרך לכם את הדרך הנוחה ביותר להגיע מהבית שלכם אל שדה התעופה בזמן קצר. 

מוניות לשדה התעופה

למרות הקרבה הרבה שיש בין רמת גן לבין נתב"ג, ההגעה לשם באמצעות תחב"צ היא לא הדבר הכי נוח. אם אתם חושבים על הגעה בעזרת הרכב הפרטי שלכם, חשוב שתקחו בחשבון הוצאות חניה, ואת הזמן הרב שמציאת החניה עלולה לקחת לכם. בסופו של דבר כדאי לכן להבין שמונית היא הדר הנוחה ביותר לעשות את הדרך הזו. 

כמה עולה מונית מרמת גן לנתב"ג

המחירים למונית מרמת גן לנתב"ג אינם גבוהים, ולמעשה הם מחולקים ל3 קטגוריות שונות. הקטגוריה הראשונה היא עבור שעות היממה בימים א' – ד', התעריף השני הוא עבור הלילות של אמצע השבוע ושעות היממה בסופ"ש והתעריף השלישי והיקר ביותר הוא עבור שעות הלילה בסופי השבוע. 

בתעריף הבסיסי ביותר המחיר נע בין 90 ל110 ₪. בתעריף ב' המחיר מתחיל מ110 ₪ ויכול להגיע עד ל130 ₪, והמחיר עבור תעריף ג' מתחיל מ120 ₪, ויכול להגיע עד ל150 ש"ח.

מתי מומלץ להזמין מונית ספיישל לנתב"ג מרמת גן

למעשה בכל נסיעה מרמת גן לנתב"ג כנראה שמונית ספיישל היא האופציה הטובה ביותר עבורכם. מונית כזו תגיע אל פתח הבית שלכם בשעה שביקשתם ותיקח אתכם יחד עם כל הציוד שלכם אל שדה התעופה. הנהגים המנוסים יוכלו להמליץ לכם כמובן מתי כדאי לצאת מהבית כדי להגיע לטיסה מספיק זמן כדי לא ליצור מצב שאתם נמצאים בלחץ להפסיד את הטיסה. 

העומסים שיש בנתב"ג בקיץ האחרון מחייבים אתכם לקחת מקדם בטיחות, ולכן גם אם אתם גרים ברמת גן והנסיעה לא אמורה לקחת יותר מידי זמן, כדאי להוסיף את טווח הביטחון הזה בשביל השקט הנפשי שלכם.

שירות מוניות מרמת גן לנתב"ג

שירות מוניות מרמת גן לנתב"ג נועד בדיוק עבורכם, תושבי רמת גן כדי שתוכלו להנות מדרך נוחה ובטוחה להגיע אל השדה, בלי להיות תלויים לחסדיה של התחבורה הציבורית בזמן כל כך חשוב. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להזמין את המונית, אנחנו מבטיחים לכם שמשם והלאה אתם יכולים להיות רגועים.  

הדרך הנוחה ביותר להגיע מרמת גן לנתב"ג היא בעזרת מונית. המונית תגיעה בשעה שאותה קבעתם, ואת תעריף התשלום אתם יכולים לראות מראש על פי התעריף שמקובל בזמן של הנסיעה שלכם. חשוב כמובן לקחת מרווח זמן מספיק כדי שתספיקו להגיע לטיסה שלכם בצורה נינוחה. השירות כמובן יוכל לעזור לכם גם בעת חזרתכם לארץ.