מונית מרמלה לנתב"ג

סופסוף מגיעה התקופה המיוחלת שבה נוסעים קצת לנפוש, או במקרה של חופשה משפחתית, אולי גם קצת לעבוד. זכרתם את כל מה שצריך, קניתם, סידרתם ארזתם. אבל איך תגיעו לשדה בדקתם?

מה דרכי ההגעה לשדה?

שדה התעופה בן גוריון, הוא שדה התעופה המרכזי של מדינת ישראל ובכל יום טסים אלפי אנשים מישראל החוצה ולישראל מיעדים שונים. 

לנמל התעופה יש כמה דרכי הגעה כאשר הפופולאריות ביותר הן: רכב פרטי, רכבת וכמובן מונית ספיישל. לכל אחת מהדרכים האלו טווח מחירים שונה ומשתנה בהתאם למיקום גאוגרפי והשעה ביום.

למה כדאי לקחת שירות מוניות מרמלה לנתב"ג

תאכלס? ראש שקט. גם כך יש כל כך הרבה דברים שצריך לסגור לקראת הטיסה, בטח שמדובר בחופשה משפחתית וכל כך הרבה דברים לדאוג להם, מלינה ועד מה נאכל בצהריים. שירות מוניות מרמלה לנתב"ג מותאם עבורכם ובהתאם לצרכים שלכם.

את מונית הספיישל ניתן להזמין לכל שעות היום ובהתאם לכמות אנשים משתנה. אם אתם 5 נוסעים, אז יש מוניות מותאמות גם עבורכם ואין שום צורך להתפצל לשני רכבים שונים.

סיבה נוספת לקחת מונית היא, שלהשאיר את הרכב בשדה יכול להיות סיפור די יקר, כך שבכל אופן הזמנת מונית תהיה גם נוחה וגם משתלמת יותר. למי יש כוח לנהוג אחרי טיסה ארוכה? אנחנו מאמינים שיוצאים לחופשה מהרגע שנעלנו את דלת ביתנו, לכן שירות מוניות ספיישל הוא התחלה נהדרת.

מתי מומלץ להזמין מונית ספיישל לנתב"ג מרמלה?

שאלת השאלות. מתי מומלץ להזמין מונית ספיישל לנתב"ג מרמלה? זה הדבר האחרון שאנחנו חושבים עליו בדרך כלל, בין לרוץ לסופר פארם לרכוש את התרופות ליתר ביטחון, לבין המון סידורים אחרים אנחנו נוטים לשכוח שלא דאגנו להגעה לנתב"ג. עדיף ורצוי להזמין יום לפני מונית, יש לציין כי אתם רוצים מונית המתאימה לשדה. כזאת עם בגז' שיתאים למזוודות.

במידה ואתם צריכים מונית עם יותר מושבים מהרגיל, אפילו עוד יותר מומלץ לתאם מראש כדי שתגיעו בנוחות, במהירות וביעילות מרמלה לנתב"ג.

כמה עולה מונית מרמלה לנתב"ג

הסכום ישתנה בהתאם לתעריף בו תסעו. תעריף א' הינו התעריף הנמוך ביותר, אחריו תעריף ב' ואחריו ג' והיקר ביותר. חישוב עלות נסיעה תהיה לפי הפרמטרים הבאים:

5.12 ₪ עלות הזמנת מונית

11.08 ₪ בסיס להתחלת הנסיעה

זמן נסיעה X תעריף לדקה (תעריף א'\ב'\ג')

מרחק נסיעה X תעריף לק"מ (תעריף א'\ב'\ג')

באופן הזה תוכלו לחשב את עלות הנסיעה, לא ניתן לתת תשובה חד משמעית ללא חישוב כלל הפרמטרים הנדרשים. הסכומים שניתנו כאן נכונים ל2022.

לסיכום

אין ספק שקיימות שלל דרכי הגעה מרמלה לנתב"ג, אבל בסופו של דבר, מונית ספיישל היא הנוחה והיעילה ביותר, ברוב המקרים. בכתבה ציינו מתי מומלץ להזמין מונית ספיישל מרמלה לנתב"ג וכמו כן, הסברנו איך לחשב את עלות הנסיעה. ותיהנו!