מונית מראש העין לנתב"ג

מתכננים טיסה דרך נמל התעופה בן גוריון? אין ספק שיש מספר דברים להתארגן עליהם. הדבר החשוב ביותר אותו צריך להכין מראש זה מונית מראש העין המגיעה ישירות אל נמל התעופה. כך, תוכלו להיות בטוחים שאל הטיסה תגיעו בזמן ובבטחה מבלי לפספס אותה בגלל אי הכנה מראש. אנחנו פה כדי לתת לכם את המידע הרלוונטי בנושא מוניות מראש העין לנתב"ג.

מתי מומלץ להזמין מונית ספיישל לנתב"ג מראש העין

כשלוקחים טיסת לילה חובה להזמין מונית ספיישל. קשה לסמוך על מוניות שירות או על תחבורה ציבורית כשזה מגיע ללילה, וכדי לא לצאת המון זמן מראש, מונית ספיישל יכולה לחסוך את הטרחה הרבה. נסו להבין מראש מתי אתם צריכים בדיוק את המונית וקבעו בזמן המתאים. כך לא תהיו בלחץ לאחר את הטיסה.

אם אתם נוסעים כל המשפחה, ייתכן שהזמנת מונית ספיישל תהא עדיפה, זאת משום שאתם יוצאים מאותו הבית. כך המונית לא תעשה סיבובים בכל ראש העין, ותסיע ישירות את המשפחה אל שדה התעופה. בעיקר כשיש ילדים קטנים, עדיף להמעיט עם הסיבוכים של הגעה לשדה התעופה. כמובן שקיים שירות מוניות מראש העין לנתב"ג איתו תוכלו לדבר מבעוד מועד ולהזמין מונית.

הזמנת מונית גדולה לכמות נוסעים מראש

שימו לב שכשכמות האנשים שנוסעים לשדה התעופה מאותו מקום גדולה מארבעה נוסעים, נדרשת מונית גדולה יותר. שירות מוניות מראש העין לנתב"ג מספק מוניות אלו, אך רצוי להזמין מוניות גדולות מראש זאת כדי שלא תתקעו ללא מונית בגודל המתאים

כמה עולה מונית מראש העין לנתב"ג

המחיר של מונית מראש העין לנתב"ג משתנה בין חברה לחברה ובזמן בו לוקחים את המונית. המחיר הממוצע נע בין 110 שקלים לבין 180 שקלים. כמובן שהגודל משתנה בהתאם לכמות הנפשות במונית, בכמות הכבוד ובשעת הנסיעה. ככל שהשעה פחות פקוקה מחיר המונית ירד, וכך גם ככל שיש פחות אנשים במונית מחירה ירד.

אם תזמינו מונית ליותר מגודל המונית הממוצעת תצטרכו לשלם תוספת תשלום, אך אין היא גדולה במיוחד ומשתלמת לאור כמות האנשים הנוסעים.

מדוע כדאי להזמין מונית מראש

כשמזמינים מונית מראש, ניתן לדעת את התעריף טרם הנסיעה. כך, לא תופתעו בסוף הנסיעה כשתגלו מחיר שלא צפיתם לשלם. בנוסף, תוכלו לבצע סקר שוק ולראות אם אכן משתלם לכם לקחת מונית ספיישל, ייתכן שתגלו כי עדיף לכם לבחור בדרך תחבורתית אחרת בשעות מסויימות של היום ובמונית ספיישל בשעות אחרות.

לסיכום, הזמנת מוניות ספיישל מראש העין לנמל התעופה בן גוריון מומלצת במרבית המקרים בהם אתם טסים. זכרו להזמין את המונית מראש בהתאם לשעת הטיסה, זאת כדי להיות בראש שקט לאורך כל הדרך. אל תהססו לדבר עם החברה בטלפון ולברר את כל הפרטים הנדרשים לצורך הנסיעה.