מונית מקרית שמונה לנתב"ג

גרים בקרית שמונה? מתכננים טיסה לחו"ל, או שאולי כבר הזמנתם כרטיסים? ההגעה לנתב"ג מהצפון הרחוק יכולה להיות מתישה, ארוכה ואפילו מסוכנת בלילות. על מנת להגיע בצורה בטוחה ומשתלמת לנמל התעופה, אתם יכולים למצוא שירות מוניות מקרית שמונה לנתב"ג. פרטים נוספים במאמר שלפניכם.

יתרונות לשימוש במונית

אם אתם לא בטוחים מתי מומלץ להזמין מונית ספיישל לנתב"ג מקרית שמונה, במאמר הבא תוכלו להבין מדוע מדובר תמיד על האופציה העדיפה. קרית שמונה מרוחקת לא פחות מ-193 ק"מ מנתב"ג. הדבר הופך את הנסיעה ברכב פרטי לנמל התעופה מקרית שמונה ליקרה ואף מסוכנת במקרים מסוימים.

במדינה בה מחיר הדלק נע בין 6.5 ל-8 שקלים לליטר דלק, הנסיעה מקרית שמונה לנתב"ג היא עסק יקר. רכבים ממוצעים זקוקים לליטר דלק לכל 15-20 קילומטרים, כך שתשלום על דלק יכול להגיע למאות שקלים. בנוסף, אם אתם מתכננים להגיע לשדה התעופה בשעות הבוקר המוקדמות, הדבר יצריך מכם נהיגה ארוכה בלילה, מה שעלול לסכן אתכם.

מהם תעריפי המוניות?

מחירי המונית מושפעים מכמה גורמים. אחד מהגורמים שמשפיעים יותר מכל על המחירים שתשלמו בעבור כל נסיעה במונית, הוא התעריף לפיו מחושבת הנסיעה. התעריפים נקבעים לפי ימים, שעות ומועדים. 

תעריף א' מחושב לפי השעות 06:00-21:00 בימי ראשון עד חמישי, כאשר בימי שישי וערבי חג הוא מחושב לפי השעות 06:00-16:00. תעריף ב' מחושבת לפי השעות 21:01-05:59, כאשר בימי חמישי, שישי וערבי חג השעות שלו משתנות. תעריף ג' מחושב עד השעה 05:59 בימי שישי, שבת ובערבי חג, ושעות ההתחלה שלו משתנות בהתאם.

מחירים

כפי שכבר ציינו מקודם, מחירי המוניות משתנים מכל מיני סיבות. אחת הסיבות שציינו היא התעריף בו תבחרו לנסוע, אך גם למרחק ולזמן הנסיעה יש משמעות בקביעת המחיר, כך שנסיעה מקרית שמונה לנתב"ג תהיה יקרה יותר.

רוצים לדעת כמה עולה מונית מקרית שמונה לנתב"ג? לפי תעריף א' תשלמו בין 567-619 שקלים על הנסיעה, לפי תעריף ב' תשלמו 674-737 שקלים על הנסיעה, בעוד שלפי תעריף ג' תשלמו 785-859 שקלים על הנסיעה.

אין מה לחכות

ישראלים רבים מעדיפים להמתין לפני רכישה של שירותים או מוצרים כלשהם, על מנות להנות ממחירים משתלמים. כאשר מדובר על הזמנת מונית לנתב"ג, אין מה להמתין. כמות המוניות מוגבלת ואתם עלולים להישאר בלי דרך הגעה הולמת. במידה ואתם יודעים על טיסה שאתם מתכננים מראש, בדקו כמה שיותר מהר על שירות מוניות שפועל בעירכם.

מהצפון המרוחק למרכז הארץ

קרית שמונה נמצאת בצפון המרוחק של הארץ, והיא נחשבת לאחד הישובים הצפוניים ביותר שיש במדינה. נסיעה לנתב"ג, שנמצא במרכז, מקרית שמונה, שנמצאת בצפון, עשויה להיות מתישה, יקרה ואפילו מסוכנת. תוכלו לחסוך את כל הנטלים הללו באמצעות הזמנת מונית ספיישל, בעזרתה תגיעו לנתב"ג, ומשם לחופשה שלכם.