מונית מקרית טבעון לנתב"ג

המזוודות ארוזות, הדרכונים וכרטיס הטיסה במקום בטוח בתיק, ועכשיו כל מה שנשאר לכם לעשות זה להזמין מונית ובתוך זמן קצר תהיו בדרככם לשדה התעופה, אך האם תהיתם מהי הדרך הטובה ביותר להזמין מונית מקרית טבעון לנתב״ג? במאמר זה נפרט מה צריכה להיות עלות הנסיעה, מתי מומלץ להזמין מונית לנתב״ג מקרית טבעון ובאיזה שירות מוניות מומלץ להשתמש. 

תעריפי הנסיעה

נתב״ג הינו שדה תעופה בינלאומי עם נחיתות והמראות בכל שעה של היום והלילה. לכן, טרם הזמנת המונית והמיקוח על המחיר, מומלץ שתבדקו באיזה תעריף אתם נוסעים. ישנם שלושה סוגי תעריפים אשר מתחלקים לשעות היום, שעות הלילה ושעות שבת וחג. התעריפים בלילה ובימי שבת וחג יהיו מעט גבוהים יותר וזאת על מנת לתגמל את הנהגים על מאמציהם לעבוד בשעות וימים אלו. אלו הם תעריפי הנסיעה על פי חלוקה לשעות:

תעריף א – א׳- ה׳          6:00 21:00 

                ו׳ וערב חג   6:00 21:00

תעריף ב – א – ד׳          21:00 6:00

               ה׳               21:00 23:00

תעריף ג –  ה׳              23:00 6:00 

               ו׳ וערב חג   21:00 6:00 

               שבת וחג     19:00 6:00

מחיר מומלץ לנסיעה מקרית טבעון לנתב״ג

נסיעה מקרית טבעון לנתב״ג שאורכת כ -90 דקות למרחק 110 קילומטר, תעלה בין 320- 370 שח לתעריף א׳,  380- 440 בתעריף ב׳, ו- 440 -500 בתעריף ג׳. 

כדי שתבדקו את שעת עומסי התנועה בדרככם, על מנת שלא לייקר את הנסיעה, במידה ויש עומסים נסו להקדים את שעת הנסיעה לפחות בשעתיים על מנת שלא תאחרו, וקחו בחשבון שמחיר הנסיעה יהיה גבוה יותר בשל התארכותה. 

היבטים נוספים לקחת בחשבון

על פי זכויות הנוסעים במוניות ספיישל כדאי שתדעו כי לנהג אסור לגבות תשלום נוסף עבור הסעת אדם עם מוגבלות או כסא הגלגלים שלו, וכי בתחילת הנסיעה הבינעירונית תוכלו לבחור בין תשלום על פי מונה או על פי תעריף שנקבע בצו פיקוח על מצרכים ושירותים. 

את מי להזמין?

בקרית טבעון ישנן מספר תחנות מוניות אשר מתמחות בהסעה לשדות התעופה, תוכלו גם להעזר באפליקציות כגון גט, יאנגו, ראקסי או באובר. אנחנו ממליצים להזמין את המונית יום אחד מראש כדי להבטיח זמינות של נהגים, ולתאם מראש את המחיר כדי להכין את סכום הכסף הדרוש לנסיעה.

לסיכום 

לפני שתזמינו מונית מקרית טבעון לנתב״ג, מומלץ שתכירו את זכויות הנהגים והנוסעים ותבינו את ההבדלים שבין התעריפים השונים והסיבות השונות שבעטיין עלולה הנסיעה להתייקר יותר מן המתוכנן. כמו כן, הקפידו לתכנן מראש את מועד הזמנת המונית ולקבוע בתחילתה את מחירה, בדרך זו תבטיחו שהמונית תגיע בזמן ובמחיר שתכננתם. טיסה נעימה ונסיעה טובה, נוחה ובטוחה אל שדה התעופה.