מונית מקרית גת לנתב"ג

חסכתם, הזמתם, התכוננתם, התארגנתם והנה הרגע מגיע והחופשה ממש בפתח, איזה כיף! אל תשכחו לחשוב על דרך ההגעה לשדה. כל מה שצריך לדעת על הגעה לנתב"ג בכתבה שלפניכם.

דרכי הגעה לשדה

אז יש שלל דרכי הגעה שדה, אפשר להגיע עם הרכב ולחנות בחניון נתב"ג. הבעיה העיקרית היא שחניה לכמה ימים בנתב"ג שוות ערך לעוד כרטיס טיסה וברוב המקרים מדובר על פתרון לא משתלם. גם אם תהיו מוכנים לשלם את המחיר על מנת שהרכב יחכה לכם, לנהוג אחרי טיסה זה סיפור די מתיש.

דרך הגעה נוספת לנתב"ג היא רכבת ישראל. קיימות אפשרויות הגעה ממקומות רבים בארץ, הרכבת בתדירות סבירה יחסית וכמובן מהירה. אבל, שירות הרכבות לא פועל בימי שישי ושבת, במידה ואתם טסים בסוף השבוע, לא תמיד יש מקום ולעיתים קיים עומס רב ולעיתים תאלצו לחכות עד שתגיע הרכבת שאתם צריכים.

הפתרון האידיאלי להגעה לשדה היא מונית ספיישל. מונית מקריית גת לנתב"ג לדוגמא, היא פתרון מהיר, נוח שמתאפשר בכל שעה ביום ולא דורש מכם מאמץ. לא צריך להידחס ברכבת הצפופה, או לנהוג אחרי טיסה ארוכה. פשוט יורדים למטה עם המזוודה והופ, תוך זמן קצר אתם בשדה התעופה.

שירות מוניות מקרית גת לנתב"ג

חשוב כשאתם מזמינים שירות מוניות מקרית גת לנתב"ג, לציין כמה אנשים וכמה מזוודות אתם מביאים. סדרן המוניות יוכל באופן הזה להבין כמה אנשים וציוד כלולים בנסיעה ולהתאים עבורכם את הרכב האידיאלי, שיקח אתכם לשדה בנוחות ובבטיחות.

לא פחות חשוב, להזמין שירות מתחת מוניות אמינה, כזאת שאפשר לסמוך עליה ויודעת לתת שירות טוב ללקוחותיה.

מתי מומלץ להזמין מונית ספיישל לנתב"ג מקרית גת?

אל תחכו אף פעם לדקה ה-90 כאשר מדובר על נסיעה לשדה התעופה. אין דבר יותר מבאס מאשר לאחר לטיסה, או אפילו להיות בלחץ כל זמן הנסיעה לנמל התעופה, רק כי לקח לכם המון זמן לתפוס מונית. 

מונית לשדה התעופה מזמינים לפחות יממה אחת לפני הטיסה. כמו שכתבנו קודם, אל תשכחו לציין את כמות האנשים שנוסעים לנתב"ג וכמו כן, את כמו המזוודות והתיקים שאתם מביאים.

כמה עולה מונית מקרית גת לנתב"ג

עלות נסיעה במונית אינה קבועה ומשתנה על פי הפרמטרים הבאים:

5.12 ₪ עלות הזמנת מונית מתחנת מוניות

11.08 ₪ סכום התחלתי לנסיעה 

זמן נסיעה מקרית גת לנתב"ג X תעריף לדקה (תעריף א'\ב'\ג')

מרחק נסיעה מקרית גת לנתב"ג X תעריף לק"מ (תעריף א'\ב'\ג')

*הסכומים שניתנו כאן נכונים ל2022.

לסיכום

חלק מהכיף בחופשה, זה לדאוג לכמה שפחות דברים מהרגע שיוצאים עם המזוודות מפתח הדלת. עם מונית ספיישל תהיה לכם דאגה אחת פחות. תחשבו איזה כיף לקבוע את השעה בה יחכה לכם נהג למטה, יכניס עבורכם את כל הציוד לרכב ויוריד אתכם בדיוק איפה שאתם צריכים.