מונית מקריית אונו לנתב"ג

הקיץ כבר מזמן כאן, החגים מתקרבים אלינו, ואין זמן יותר טוב מלצאת עכשיו לחופשה בחוץ לארץ. זו יכולה להיות חופשה זוגית ורומנטית או חופשה משפחתית בלתי נשכחת, מה שבטוח – זה שאת האווירה של חוץ לארץ אפשר לקבל רק ב…חוץ לארץ.

אז לאן תיסעו הפעם? ארצות הברית, אירופה, או מדינות המזרח הרחוק – זה לא משנה לאן המטוס ייקח אתכם, חשוב שתגיעו אל שדה התעופה בנוחות, בזמן הנכון, והכי חשוב – בבטחה.

אם אתם יוצאים אל הדרך לנמל התעופה מקריית אונו – מונית היא הדרך הטובה ביותר להגיע לנתב"ג.

עלויות של מונית לשדה התעופה

מחיר של מונית מקריית אונו לנמל התעופה בן גוריון (נתב"ג) נגזר מכמה גורמים שונים. מחיר משוער של נסיעה במונית מקריית אונו לנתב"ג לפי מונה הוא בין 100 ל-80 שקלים, תלוי בעומס התנועה ובגורמים נוספים.

בתעריף א' מונית מקריית אונו לנתב"ג תעלה לכם בין 90 ל-120 שקלים, ואילו בתעריף ב' היא תעלה לכם בין 110 ל-140 שקלים. בתעריף ג' זמן הנסיעה מחושב ע"פ המרחק וזמן הנסיעה.

זמן הנסיעה המשוער הוא בין 20 דקות לחצי שעה, וקיימות תוספות של תשלום בגין הזמנת המונית וכבודה.

הזמן הכי טוב להזמין מונית

תוכלו להזמין את המונית ע"י אפליקציות כמו אובר, יאנגו, רקסי, וגט טקסי. כמובן שניתן להזמין מונית גם ע"י שיחת טלפון לחברת המוניות. מומלץ להזמין את המונית יום קודם, בכדי להיות בטוחים שהיא תגיעה בזמן ולא תאחרו לבדיקות השונות הנחוצות טרם עלייתכם למטוס.

קחו בחשבון את שעות העומס – הן גם יעלו לכן בזמן, אך גם בכסף (בעומסי תנועה כל דקה נוספת עולה 1.74 ₪ בתעריף א', 2.08 ₪ בתעריף ב', ו2.43 ₪ בתעריף ג'.

דגשים חשובים נוספים בהזמנת מונית ספיישל

חשוב שתדעו כי נהג המונית מחויב לביצוע הנסיעה בהתאם לדרישותיכם, ובנהיגה בדרך הקצרה ביותר אל היעד בהתחשב בעומסי הכביש ובהתאם להנחיות. כנוסעים אתם רשאים לבקש מהנהג לשנות את כתובת היעד תוך כדי נסיעה.

שימו לב שהנהג מפעיל את המונה בנסיעה בתוך העיר, וכי הוא לא מתמחר את הנסיעה מעבר למחירון העדכני של משרד התחבורה, המתעדכן מעת לעת. פרטיו של הנהג חייבים להיות מוצגים בצורה ברורה בתוך הרכב, ועליו לנהוג באדיבות וסבלנות בהתנהלותו מולכם.

לסיכום

הגעתם לנתב"ג? מצוין. כעת על הנהג לעזור לכם בפריקת המטען ביציאתכם מהמונית, כפי שעשה בעלייתכם אליה. אל תתפשרו על שירותי מונית ספיישל איכותי, עם נהג שמתייחס אליכם בכבוד, ומופיע בלבוש הולם. 

על המונית להיות נקייה ומסודרת, ולספק לכם את השירות המהיר, הנעים, והאיכותי ביותר. לכסף שלכם צריכה להיות תמורה, ואם אתם מרגישים שלא קיבלתם אותה – פנו לחברת המוניות ממנה הזמנתם את המונית. 

והכי חשוב? תיהנו! שתהיה חופשה נעימה.