מונית מנס ציונה לנתב"ג

אין דבר שאנחנו הישראלים אוהבים יותר מאשר לטוס לחוץ לארץ, ואין זמן יותר מתאים וכיף לטוס לחוץ לארץ מאשר בחודשי הקיץ. ההורים והילדים בחופש, מזג האוויר בישראל חם מאוד, ואלו בדיוק החודשים הנכונים והמתאימים לתפוס מטוס בדרך ליעד נחשק ומהנה, אם זו ארצות הברית, אירופה, המזרח הרחוק, או היעדים החדשים שנפתחו בדובאי.

אז מה שכחנו לקחת בחשבון בתכנון החופשה?

כולנו כבר אלופים בתכנון החופשה עם כל הפרטים הכי קטנים: איפה נאכל ארוחת צהרים ביום שלישי, באיזו חנות נעשה קניות ביום חמישי לפנות ערב, ומתי הכי שווה להגיע לתערוכה שאנו רוצים לבקר בה. אנחנו אורזים מזוודות מלאות ומתכוננים לשלל מקרי חירום, אבל הרבה פעמים אנחנו שוכחים או מזניחים את אחד הדברים הכי חשובים בחופשה: ההגעה מהבית לשדה התעופה.

איך להגיע לשדה התעופה?

אנו ממליצים בחום לוותר על נסיעה ברכב הפרטי לשדה התעופה. פעמים רבות הטיסה ממריאה בשעה מאוחרת בלילה בה תהיו עייפים מאוד ועדיף להימנע מנהיגה שיכולה להיגמר בתאונה חלילה. בנוסף, בעיית החניה שקיימת בכל הארץ לא נשארת מחוץ לגבולות שדה התעופה, וגם אם תמצאו חנייה פנויה תצטרכו לשלם עליה לא מעט כסף. בנוסף, חשבו על כך שמן הסתם בדרך חרה תהיו עייפים ותסבלו מג'ט לג. כל מה שתרצו הוא רק לעצום עיניים וזהו לא מצב אידיאלי לנהיגה.

מונית לשדה התעופה

כפי שהבנתם, כדאי מאוד להימנע מהגעה ברכב פרטי לנמל התעופה ואין ספק שהפתרון האולטימטיבי הוא מונית. במונית תהנו מנסיעה נוחה ושקטה ממש כמו ברכב רגיל ללא הצורך לנהוג, וכמובן מגמישות בשעות ההגעה וההזמנה בשונה מתחבורה ציבורית רגילה שפועלת רק בשעות מסוימות ובלוחות זמנים קשיחים. בדקנו בשבילכם לדוגמא כמה עולה מונית מנס ציונה לנתב"ג. בזמן של תעריף א' הכולל את ימות החול עד שעות הערב ויום שישי או ערבי חג עד שעות הצהריים המחיר יהיה בין 108 ל- 130 שקלים. בזמן של תעריף ב' הכולל לילות וימי שבת וחג המחיר יהיה בין 126 ל- 162 שקלים. בזמן של תעריף ג' הכולל את לילות חמישי, שישי ושבת ולילות חג המחיר יהיה בין 144 ל- 174 שקלים. כמובן שהמחירים ממוצעים ויכולים להשתנות על פי העומס בכבישים ומשתנים נוספים. אם תחפשו שירות מוניות מנס ציונה לנתב"ג תוכלו למצוא ללא קושי באינטרנט פרטים נוספים. בנוסף, בדקנו עבורכם מתי מומלץ להזמין מונית ספיישל לנתב"ג מנס ציונה. ההמלצה שקיבלנו היתה להזמין כמה ימים מראש, מכיוון שאתם לא רוצים להיתקע ברגע האחרון ממש לפני הטיסה ולגלות כל המוניות תפוסות ונמצאות בנסיעה.

לסיכום

אין ספק שטיסה לחופש בחוץ לארץ היא אחת החוויות הכיפיות והזכורות ביותר. כדי להפוך את החוויה למושלמת כדאי לתכנן היטב גם את ההגעה לנתב"ג כדי שתספיקו לעלות על הטיסה בנחת ולא בעצבים.