מונית מנהריה לנתב"ג

כולם טסים לחו"ל ואתם החלטתם להצטרף לחגיגה ולנסוע גם? צודקים. גם תורי ענק ומזוודות שנאבדות כל שני וחמישי, זה לא משהו שיעצור בעדנו.

מה כן יכול לעצור בעדנו? המחשבה על איך מגיעים לשדה תעופה בן גוריון, האם נמצא חנייה במקום שבו אין פינה אחת פנויה וכמה כל הכיף הזה הולך לעלות לנו.

אז זהו, לא חייבים להגיע עם רכב שלכם ולשלם יקר יקר על חנייה בשמש הקופחת, שתגרום לכם להרגיש כאילו נכנסתם לכבשן ביום שבו תנחתו חזרה בארץ.

מה הפתרון? על מונית מנהריה לנתב"ג שמעתם? נספר לכם.

שירות מוניות מנהריה לנתב"ג

שירות מוניות זה בעצם מונית שירות, שאליה נכנסים עד 10 נוסעים, שתגיעה לאסוף אותכם מהבית, תעזור לכם עם המזוודות בעלייה לרכב ותוריד אותכם בשדה תעופה בן גוריון בדיוק בזמן לצ'ק אין שלכם. אתם צריכים רק לדאוג להביא את מסמכי הנסיעה איתכם.

 איך זה עובד?

אם לדוגמא אתם בירושלים, פשוט מרימים טלפון ומזמינים שירות מוניות מירושלים לנתב"ג מהיום למחר או אפילו מהיום להיום (למרות שנמליץ תמיד להשאיר לעצמכם מעט יותר מרווח בטחון, מדובר בשירות פופולארי ומבוקש).

אם אתם טסים כמשפחה או אפילו כמה זוגות חברים – מה טוב, המונית תתמלא מהר יותר, לא תצטרכו לאסוף בדרך אנשים נוספים ותגיעו במהירות ובבטחה לנתב"ג.

וזה, עוד מבלי להזכיר את ההקלה שתרגישו, ברגע שתבינו שאתם לא צריכים לשלם על ימים, שבהם הרכב שאיתו הגעתם לשדה תעופה, יעמוד ככה סתם וימתין לכם.

כמה זה עולה לנו?

אם שאלתם את עצמכם כמה עולה מונית מתל אביב לנתב"ג והאם יש הבדלי מחירים בין מונית מתל אביב לבין מונית מנהריה לנתב"ג, אז התשובה היא כן.

התעריף משתנה מעיר לעיר, בהתאם למרחק בינה לבין שדה התעופה.

אם ניקח לדוגמא את ירושלים, נגלה שמחיר הנסיעה הוא בטווח של 70 ₪ לנסיעה לכיוון אחד.

החסכון יתבטא כבר בזה, שלא תצטרכו לדאוג לרכב שלכם בחנייה של נתב"ג ולשלם סתם כך על ימים שהוא עומד שם ומחכה לכם.

 מתי הכי נכון להזמין מונית לנתב"ג?

חשבתם שנגמרו לכם השאלות ואז נזכרתם שיש לכם שאלה מתי מומלץ להזמין מונית ספיישל לנתב"ג מתל אביב. 

אז נספר לכם שיש פה מספר יתרונות בולטים כמו זה שהשירות פעיל 24 שעות ביממה ומותאם ללוח ההמראות של שדה התעופה, מה שמבטיח שתגיעו בדיוק בזמן לצ'ק אין ותספיקו לעבור בכל החנויות של הדיוטי פרי.

בנוסף, כפי שכבר ציינו, השירות מאוד אישי. מגיעים עד לבית הלקוח (גם אם זה אומר שצריך להיכנס לעומק שכונת מגוריכם), מורידים אותכם בכניסה הכי נוחה של שדה התעופה ומאחלים לכם טיסה טובה. בקצרה, מוניות שירות זו הדרך המהירה והחסכונית להגיע לטיסה שלכם. בבטחה.