מונית ממודיעין לנתב"ג

הנסיעה בין מודיעין לנתב"ג ללא פקקים אורכת כ- 25 דקות לערך, תלוי מאיזה אזור במודיעין מגיעים ובאיזו שעה יוצאים. כשמדובר על נסיעה עם כל המשפחה לחו"ל למשך כמה ימים עדיף יותר לנסוע עם מונית לשדה ולא עם הרכב הפרטי מאחר שמרגע שהגעתם לשדה התעופה, עליכם לחפש חנייה בשדה התעופה ולמי מכם שטרם "חווה" את חיפוש החניה בשדה התעופה יודע שזה בגדר סיוט למצוא אחת נוחה שקרובה לטרמינל ומה עם כל המזוודות? ומה עם התשלום בגין החנייה? יש בהחלט פתרון נעים יותר ומשתלם הרבה יותר – מונית. 

כמה עולה מונית ממודיעין לנתב"ג?

עלות נסיעה במונית ממודיעין לנתב"ג היא בין 100 ₪ ל180 ₪ (לא כולל מזוודות) זאת כמובן תלוי באיזו שעה יוצאים מהכיוון ומאיפה בעיר יוצאים. ובכל זאת אם נערוך השוואה כלכלית, בין עלות המונית לנתב"ג ממודיעין לבין עלות חנייה יומית בשדה התעופה, נראה שבכל מקרה עדיף להגיע במונית שכן חנייה יומית בחניון הלא מקורה עלותו 45 ₪ ליום וכ- 80 ₪ עלות יומית בחניון המקורה. עכשיו כל אחד יעשה את החישוב הכלכלי לפי מספר הימים שהוא ייעדר מהארץ. 

מתי מומלץ להזמין מונית ספישל לנתב"ג למודיעין?

בדרך כלל הזמן המומלץ להזמנת מונית ספישל שתחזיר אותנו הביתה לאחר הטיול בחו"ל הוא יום יומיים לפני שטסים. נהג המונית שיגיע לאסוף אותנו יבקש את מספר הטיסה כדי שהוא יוכל לעקוב גם כן אחר הטיסה באם יהיו שינויים. בנוסף היום כל אחד שטס יש ברשותו טלפון נייד עם וואטאפ פעיל מה שמאפשר להיות בקשר עם הנהג יום לפני החזרה לארץ.

למה בכלל צריך מונית ספישל שתאסוף אותנו מנתב"ג? 

התור הארוך שמשתרך ביציאה מהטרמינל למוניות של השדה התעופה הוא תור שלא רואים את הסוף שלו. ומה שהכי הרבה רוצים בשלב החזרה לארץ הוא להגיע הביתה, להביא את המתנות לילדים, לראות שהכל בסדר בבית, ובטח לא להיתקע עם המזוודות בתור ענק בחום או בקור.

שירות מוניות לנתב"ג ממודיעין

קיים שירות מוניות ממודיעין לנתב"ג בכל שעות היום ובכל זאת עדיף תמיד להזמין מראש מוניות בין אם מדובר בהלוך או בין אם מדובר בחזור. ללכת על בטוח, זה הכי טוב. יש הרבה מאוד מוניות שישמחו לתת את שירותי הנסיעה לנתב"ג.

מונית לשדה התעופה היא הפתרון הכי נוח וגם הכי משתלם. בטח אם נוסעים לכמה ימים ארוכים. כבר בנסיעה עם המונית מהבית במודיעין ועד לשדה התעופה אפשר להרגיש איך החופש מתחיל בכך שלא צריך לנהוג, לא צריך לחפש חנייה, ושמים אותנו הכי קרוב שאפשר למטוס. הכי קל, הכי נוח ובלי כאבי ראש של פקקים וחיפוש חנייה רחוקה מאוד מהטרמינל ולכו תסתמכו על שירות ההיסעים של השדה. החופש מתחיל כבר בנסיעה לשדה התעופה.