מונית מלוד לנתב"ג

אין כמו לנסוע לנתב"ג. ההתרגשות הזאת שלפני הטיסה, כשיוצאים מהבית עם המזוודות לכיוון השדה ואז….רגע, כבר אירגנתם איך אתם מגיעים לשדה התעופה?

איך אפשר להגיע לשדה התעופה?

כמובן שיש מגוון רחב של דרכי הגעה לשדה התעופה, החל מתחבורה ציבורית ועד נסיעה עם הרכב הפרטי. אבל אחת הדרכים הפופולאריות ביותר להגיע לשדה התעופה (ותמיד גם הייתה), היא מונית ספיישל. להגיע במונית מלוד לנתב"ג זה יעיל, נוח ובעיקר, דאגה אחת פחות כשמתארגנים לטיסה. 

מה היתרונות של מונית ספיישל מלוד לנתב"ג?

אז נכון, אפשר להחזיק את אמא שלכם ערה עד השעה 2:30 כדי שהיא תיקח אתכם לשדה, אבל תאכלס, למה? קבלו כמה יתרונות של שירות מונית מלוד לנתב"ג:

כמו שעון שויצרי

אפשר לתאם את המונית לכל שעה והיא תגיע בדיוק ברגע ותחכה לכם כבר למטה. כל שישאר לכם לעשות הוא להגיע עם המזוודה וכמובן, לא לשכוח את הדרכון.

שלי ורק שלי

תחבורה ציבורית זה פתרון נהדר במקרים מסויימים, אבל שאנחנו מגיעים עם מזוודות ותיקים, הדבר האחרון שבא לנו הוא להידחס עם עוד מלא אנשים ולהילחם איתם כדי לעלות לאוטובוס או לרכבת. מונית הספיישל נותנת לכם את המרחב והנוחות שאתם צריכים.

בכל זמן ומכל מקום

מונית הספיישל תאסוף אתכם מכל מקום ובכל זמן, גם אם זה באמצע הלילה. שירות מוניות מלוד לנתב"ג עובד 24/7 ומאפשר לקהל לקוחותיו ליהנות מהשירות בכל זמן שהם צריכים.

כמה עולה מונית מרמלה לנתב"ג

הסכום ישתנה בהתאם לתעריף בו תסעו. תעריף א' הינו התעריף הנמוך ביותר, אחריו תעריף ב' ואחריו ג' והיקר ביותר. חישוב עלות נסיעה תהיה לפי הפרמטרים הבאים:

5.12 ₪ עלות הזמנת מונית

11.08 ₪ בסיס להתחלת הנסיעה

זמן נסיעה X תעריף לדקה (תעריף א'\ב'\ג')

מרחק נסיעה X תעריף לק"מ (תעריף א'\ב'\ג')

באופן הזה תוכלו לחשב את עלות הנסיעה, לא ניתן לתת תשובה חד משמעית ללא חישוב כלל הפרמטרים הנדרשים. הסכומים שניתנו כאן נכונים ל2022.

מתי מומלץ להזמין מונית ספיישל מלוד לנתב"ג?

אף פעם אל תזמינו מונית ברגע שאתם צריכים לצאת לשדה. אנחנו לא יודעים אם זה חוק מרפי, אבל תמיד משהו משתבש. פתאום אין מוניות, פתאום יש עומסים או לא משנה מה.

כאשר מדובר בטיסה והגעה לנתב"ג, עדיף ורצוי להזמין מונית משירות מוניות לנתב"ג יממה לפני הטיסה, לתאם מראש מתי היא תגיע.

חשוב לציין מראש את כמות הנוסעים וכמו כן, את כמו המזוודות על מנת שיתאימו לכם רכב במידת הצורך.

לסיכום

קודם כל איזה כיף לצאת לחופשה! אנחנו מאמינים שכדי להתחיל אותה ברגל ימין ובהרגשה של חופש כדאי לכם להזמין מונית ספיישל לשדה התעופה, שתחכה לכם למטה בדיוק בשעה שאתם צריכים, בלי חניה, בלי למהר לרכבת, פשוט קל ונוח.