מונית מכרמיאל לנתב"ג

להזמין מונית לשדה התעופה זה לא כמו להזמין נסיעת מונית רגילה או כמו נסיעה בין עירונית. כדי להקל את הנסיעה במידת האפשר, לנמל התעופה בן גוריון מזמינים מונית מראש – ולא מחכים לרגע האחרון. אם כן, כמה עולה מונית מכרמיאל לנתב"ג? מתי מומלץ להזמין מונית ספיישל לנתב"ג מכרמיאל? אם גם אתם מתלבטים, הגעתם למקום הנכון – בכתבה הבאה כל המידע הרלוונטי בנוגע לשירות מוניות מכרמיאל לנתב"ג.

שירות מוניות לנתב"ג

הגיע הזמן לחופשה השנתית שלכם, לה חיכיתם בקוצר רוח כבר זמן רב. אבל חופשה היא לא פיקניק ודורשת תכנון, במיוחד כאשר מדובר במשפחה אשר כוללת מספר נפשות – וודאי כאשר חלקם ילדים קטנים. 

זמן הטיסה הוא אף פעם לא נוח, ורוב הפעמים יהיה או בשעות הקטנות של הלילה או יכלול המתנה בשעות הפקקים. כמו כן לכך מצטרפים ההמתנה לטיסה במשך שעות ארוכות בשדה התעופה. כמעט תמיד יהיו בלת"מים בצורת עומסי תנועה, לשכוח דבר מה, לא למצוא חנייה ועוד. כאמור, במיוחד עם ילדים קטנים – מדובר בחוויה רחוקה מאד מלהיחוות בתור חופשה. אולי אפשר אחרת, ולהקל על עצמכם בצורת הזמנת מונית לנתב"ג?

שירות מוניות מכרמיאל לנתב"ג

כידוע, מוניות לשדה התעופה הן נסיעות שצריך לנהל על מנת לעמוד בזמני הטיסה – במיוחד אם מדובר במוניות ממקום רחוק משדה התעופה, כמו כרמיאל. אז כן, אפשר ומומלץ בהחלט להזמין מראש מונית לנתב"ג. השירות הזה נועד בשביל מי שרוצים להקל במעט את מכלול הנסיעה המסועף, העמוס והמעייף.

כמה עולה מונית מכרמיאל לנתב"ג?

מחיר נסיעת המונית מכרמיאל לנתב"ג מורכב מתוספת הזמנת מונית על סך 5.12 שקלים, מצבו ההתחלתי של המונה על סך 11.08 שקלים, ושני משתנים עיקריים – זמן הנסיעה ומרחק הנסיעה, בהתאם לשלושה תעריפים לדקות וק"מ שנקבעו על פי ימי השבוע ושעות ההסעה: תעריף א' הוא 1.74 שקלים, תעריף ב' הינו 2.08 שקלים ותעריף ג' 2.43 שקלים.

זמן הנסיעה מכרמיאל לנתב"ג הוא בין 94-124 דקות, ומרחק הנסיעה הוא 139 ק"מ. לכן מחיר מונית משוער מכרמיאל לנתב"ג לפי מונה הוא  422–475 שקלים בתעריף א׳,  502–565 שקלים בתעריף ב׳ ו־ 584–657 שקלים בתעריף ג׳.

מתי מומלץ להזמין מונית ספיישל לנתב"ג מכרמיאל?

דרך מצויינת להימנע מתור למוניות הוא הזמנת מונית ספיישל מראש, שתאסוף אתכם מאיפה שרק תרצו. מומלץ להזמין אותה מספר ימים מראש על מנת לקבל את השקט שבוודאות כמו גם הנחת טרום טיסה. כך תהיו רגועים בכל הנוגע להגעה בבטחה לשדה התקופה בלי כאבי ראש מיותרים.

לסיכום

עצם העובדה שנהג חיצוני עסוק במתן שירות ההסעה לנתב"ג עבורכם מאפשרת לכם לשמור את הכוחות שלכם לדברים אחרים לא פחות חשובים, בין אם מדובר במטרת הנסיעה שלכם, הילדים שאיתכם, או סתם הרצון שלכם להיות רגועים יותר במהלך הנסיעה הארוכה, שכן עצבנות או חוסר סבלנות עלולים להפוך את הנסיעה למאתגרת הרבה יותר.