מונית מזכרון יעקב לנתב"ג

תכנון החופשה נחשב בעיני רבים לחלק מהנה לא פחות מהחופשה עצמה. סגירת טיסות, חיפוש בתי מלון והסתכלות על אטרקציות שונות הם חלק מהפעולות שמבצעים במהלך תכנון החופשה. גם תכנון דרך ההגעה לנתב"ג היא חלק שיש לשים לב אליו. הגעה לנתב"ג באמצעות מונית כוללת יתרונות רבים, אותם בין היתר נסקור במאמר הבא.

למה כדאי לכם לקחת מונית לנתב"ג?

חוששים מהוצאה כספית גדולה עוד מלפני הטיסה שלכם? אין לכם למה. כל הגעה לנתב"ג תצריך עימה עלות כספית מסוימת. נוסעים ברכבים פרטיים יצטרכו לשלם על הדלק, בעוד שנוסעים בתחבורה ציבורית יצטרכו לשלם על כרטיסים. העלות של מונית לנתב"ג חוסכת לכם תשלומים אלו ומתגמדת גם ביחס למחיר הנופש.

נסיעה במונית יכולה להעניק לכם וודאות לגבי זמני היציאה לנמל התעופה. כל מה שצריך הוא רק לתאם מקום ושעה, ומתכוננים בהתאם. כמו כן, תמיד טוב לדעת שאתם נוסעים עם נהג מיומן. נהגי המונית הם נהגים בעלי וותק, שנמצאים זמן רב על הכביש, מה שהופך את הנסיעה איתם לאמינה ובטוחה יותר.

קצת על זכרון יעקב

זכרון יעקב מוגדרת כמועצה מקומית במחוז חיפה. לא רבים יודעים, אבל זכרון יעקב היא אחת ממקומות ההתיישבות הוותיקים ביותר שקיימים במדינה. זכרון יעקב הוקמה כמושבה בשנת 1882 על ידי עולי העלייה הראשונה.

מאז הימים המאתגרים של המאה ה-19, זכרון יעקב התפתחה וגדלה. המועצה מונה כיום כ-24,000 תושבים. לזכרון יעקב יש חשיבות היסטורית מימי השלטון העות'מאני. הברון רוטשילד פרס את חסותו על המקום, לבקשת המתיישבים שהתקשו לגדל גידולים חקלאיים. גם מחתרת ניל"י פעלה מהעיר. ישנם מקומות היסטוריים שונים בעיר המתקשרים למחתרת ולברון. 

מה המחיר של מונית מזכרון יעקב לנתב"ג?

אין תשובה חד משמעית לשאלה כמה עולה מונית מזכרון יעקב לנתב"ג, שכן המחירים משתנים בהתאם לתעריפים השונים. בכל אופן, מונית מזכרון יעקב תעלה לכם בין 291-344 שקלים לפי תעריף א', 345-408 שקלים לפי תעריף ב' או 401-474 שקלים לפי תעריף ג'. צרו קשר עם שירות מוניות מזכרון יעקב לנתב"ג על מנת לקבל תמונת מחיר מדויקת.

כל הקודם זוכה

לא מומלץ להתמהמה כאשר רוצים להזמין מונית לנתב"ג מזכרון יעקב. חשוב לזכור שלא תמיד יש נהגי מונית זמינים, כך שאם אתם לא בטוחים מתי מומלץ להזמין מונית ספיישל לנתב"ג מזכרון יעקב, מוטב לכם לעשות זאת בהקדם, לפני שאחרים יזמינו מוניות לפניכם ותישארו בלי דרך הגעה.

אפס דאגות

למונית יש יתרון גדול נוסף על פני דרכי הגעה אחרות. אם תרצו לנסוע לנתב"ג למשל באוטובוס או באמצעות רכבת, עלולות לצוץ בעיות שונות. אוטובוס ורכבת יכולים להתעכב, מסילות רכבת יכולות להיות מושבתות לפרקי זמן מדי פעם ושירותים אלו לא פועלים בכל שעות היממה. במידה ותיאמתם מונית מראש, אתם יכולים להסיר דאגות אלו מליבכם.