מונית מהוד השרון לנתב"ג

הנסיעה מהוד השרון לשדה התעופה בן גוריון אורכת כארבעים דקות ללא פקקים וללא הפתעות מיוחדות על הכביש. הרי שמדובר במרחק של כ- 36 קילומטר סך הכל. ובכל זאת הנסיעה מהוד השרון לנתב"ג יכולה להיות חלום בלהות  בשעות היום או בהערב שהכבישים עמוסים מאוד. וכשטסים לחו"ל הכיף מתחיל מרגע הנסיעה לנתב"ג אבל לא אם היא כרוכה בפקקים בלתי נסבלים ולאחר מכן בחיפוש אחר חנייה רחוקה מהטרמינל וסחיבת מזוודות בחום או בקור.

אם יש ספק אז אין ספק – עדיף מונית!

אם קיימת התלבטות האם כדאי להזמין מונית לנתב"ג מהוד השרון או לא להזמין, התשובה היא – כן! חד משמעית. מי צריך את הכאב ראש של הנסיעה, את החניה ועוד לא דיברנו על תשלום החנייה בשדה התעופה שכן מדובר במחיר יומי ומי שנוסע לשבוע או שבועיים? אז עדיין המחיר נשאר גבוה. וכדאי לדעת שגם בשדה התעופה יש החניון המקורה והלא מקורה שהפעם ביניהם עצום – 45 ₪ ליום בחניה לא מקורה ו – 80 ₪ בחניה מקורה. אם אתם נוסעים בחודשי יולי אוגוסט ההצעה של חניון לא מקורה, נשמעת לא אטרקטיבית במיוחד.

כמה עולה מונית מהוד השרון לנתב"ג?

מחיר נסיעה במונית מהוד השרון לנתב"ג עומדת על סך של בין 150 ₪ ועד 220 ₪ (לא כולל מזוודות). תלוי כמובן בשעה, יום או לילה. 

מתי מומלץ להזמין מונית ספישל לנתב"ג להוד השרון?

אמנם הזמנתם מונית בהלוך ונהניתם מאוד מהנסיעה ומהשירות האדיב של הנהג אבל חשוב לזכור גם להזמין מונית חזרה כדי לחסוך את התור הארוך והבלתי נגמר של מוניות של שדה התעופה. את ההזמנה של מונית שתגיע לאחר החופשה שלנו צריך להזמין יום יומיים לפני שיוצאים מהארץ ולהשאיר כמובן פרטים אצל הנהג כמו – מספר טלפון, זמן משוער לנחיתה ומספר טיסה כדי שהנהג שמחזיר יוכל להתעדכן בזמני הטיסה. 

שירות מוניות מהוד השרון לנתב"ג

לא כל נהגי המוניות ששים לנסוע לנתב"ג מהוד השרון בשל הפקקים ועוד כל מיני סיבות אבל על כל נהג מונית שמהסס לנסוע לכיוון יש כאלה שישמחו להסיע אתכם בכל שעה ובכל זמן. ואכן יש חברות מוניות בהוד השרון שמציעות נסיעות במוניות נוחות ומרווחות שאפשר לבקש מבעוד מועד אם מדובר על משפחה גדולה עם מזוודות רבות ובכלל אם מדובר על נסיעה של יחיד שרוצה כבר להרגיש את החופש מתחיל מהרגע שהוא נכנס למונית נעימה, ממוזגת עם נהג אדיב.

לסיכום

חווית החופשה לחו"ל כולל את כל המתלווים אליה, החל מהנסיעה לנתב"ג בהלוך ועד החזרה הביתה. לכן כדי להפיק רק הטוב ולקבל את כל החוויה, מומלץ מאוד להזמין מראש נסיעה במונית בהלוך ובחזור. כך תאפשרו לעצמכם ראש שקט, בלי חיפוש חנייה, בלי המתנה מיותרת ובכלל להנות מנוחות בלתי מתפשרת.