מונית מגן יבנה לנתב"ג

כרטיסי הטיסה והדרכונים כבר בתיק, סיימתם לארוז את המזוודות, ועכשיו כל מה שנשאר זה להזמין מונית ובתוך זמן קצר תהיו בדרככם לשדה התעופה, אך האם תהיתם מהי הדרך הטובה ביותר להזמין מונית מגן יבנה לנתב״ג? במאמר זה נפרט מה צריכה להיות עלות הנסיעה, מתי מומלץ להזמין מונית לנתב״ג מגן יבנה ובאיזה שירות מוניות מומלץ להשתמש. 

תעריפי הנסיעה

שדה התעופה בן גוריון הינו שדה תעופה בינלאומי עם טיסות היוצאות בכל שעות היממה, לכן, טרם הזמנת המונית והמיקוח על המחיר, מומלץ שתבדקו באיזה תעריף אתם נוסעים. ישנם שלושה סוגי תעריפים אשר מתחלקים לשעות היום, שעות הלילה ושעות שבת וחג. התעריפים בלילה ובימי שבת וחג יהיו מעט גבוהים יותר וזאת על מנת לתגמל את הנהגים על מאמציהם לעבוד בשעות וימים אלו. אלו הם תעריפי הנסיעה על פי חלוקה לשעות:

תעריף א – א׳- ה׳          6:00 21:00 

                ו׳ וערב חג   6:00 21:00

תעריף ב – א – ד׳          21:00 6:00

               ה׳               21:00 23:00

תעריף ג –  ה׳              23:00 6:00 

               ו׳ וערב חג   21:00 6:00 

               שבת וחג     19:00 6:00

מחיר מומלץ לנסיעה מגן יבנה לנתב״ג

נסיעה מגן יבנה לנתב״ג שאורכת כ -50 דקות למרחק 50 קילומטר, תעלה בין 160-190שח לתעריף א׳,  190 – 130 בתעריף ב׳, ו- 220 -260 בתעריף ג׳. 

מומלץ להערך מראש ולבדוק את עומס התנועה בדרככם על מנת שלא להביא לייקור הנסיעה, במידה ויש עומסים נסו להקדים את שעת הנסיעה לפחות בשעתיים על מנת שלא תאחרו, וקחו בחשבון שמחיר הנסיעה יהיה גבוה יותר בשל התארכותה. 

היבטים נוספים לקחת בחשבון

על פי זכויות הנוסעים במוניות ספיישל כדאי שתדעו כי לנהג אסור לגבות תשלום נוסף עבור הסעת אדם עם מוגבלות או כסא הגלגלים שלו, וכי בתחילת הנסיעה הבינעירונית תוכלו לבחור בין תשלום על פי מונה או על פי תעריף שנקבע בצו פיקוח על מצרכים ושירותים. 

את מי להזמין?

בגן יבנה ישנן מספר תחנות מוניות אשר מתמחות בהסעה לשדות התעופה, תוכלו גם להעזר באפליקציות כגון גט, יאנגו, ראקסי או באובר. אנחנו ממליצים להזמין את המונית יום אחד מראש כדי להבטיח זמינות של נהגים, ולתאם מראש את המחיר כדי להכין את סכום הכסף הדרוש לנסיעה.

לסיכום 

לפני שתזמינו מונית מגן יבנה לנתב״ג, מומלץ שתכירו את זכויות הנהגים והנוסעים ותבינו את ההבדלים שבין התעריפים השונים והסיבות השונות שבעטיין עלולה הנסיעה להתייקר יותר מן המתוכנן. כמו כן, הקפידו לתכנן מראש את מועד הזמנת המונית ולקבוע בתחילתה את מחירה, בדרך זו תבטיחו שהמונית תגיע בזמן ובמחיר שתכננתם. טיסה נעימה ונסיעה טובה, נוחה ובטוחה אל שדה התעופה.