מונית מבאר שבע לנתב"ג

כרטיסי הטיסה והדרכונים כבר מוכנים בתיק, המזוודה כבר ארוזה וכל שנותר לכם לעשות זה להזמין לעצמכם מונית ובתוך זמן קצר תהיו בשדה התעופה. אך האם תהיתם מהי הדרך הטובה ביותר להזמין מונית מבאר שבע לנתב״ג? במאמר זה נפרט מה צריכה להיות עלות הנסיעה, מתי מומלץ להזמין מונית לנתב״ג מבאר שבע ובאיזה שירות מוניות ניתן להשתמש. 

תעריפי הנסיעה

מאחר ושדה התעופה בן גוריון פעיל 24/7 והמטוסים נוחתים וממריאים מסביב לשעון, טרם הזמנת המונית והמיקוח על המחיר כדאי שתבדקו באיזה תעריף אתם נוסעים. במהלך היממה ישנם שלושה סוגי תעריפים המתחלקים לשעות היום, שעות הלילה ושעות שבת וחג. התעריפים בלילה ובימי שבת וחג יהיו מעט גבוהים יותר וזאת על מנת לתגמל את הנהגים על מאמציהם לעבוד בשעות וימים אלו. 

אלו הם תעריפי הנסיעה על פי חלוקה לשעות:

תעריף א – א׳- ה׳          6:00 21:00 

                ו׳ וערב חג   6:00 21:00

תעריף ב – א – ד׳          21:00 6:00

               ה׳               21:00 23:00

תעריף ג –  ה׳              23:00 6:00 

               ו׳ וערב חג   21:00 6:00 

               שבת וחג     19:00 6:00

מחיר מומלץ לנסיעה מבאר שבע לנתב״ג

נסיעה מבאר שבע לנתב״ג שאורכת 70 -100 דקות למרחק של 95 קילומטר, תעלה בין 300- 350 שח לתעריף א׳, 350 – 400 בתעריף ב׳, ו- 400 -450 בתעריף ג׳. 

פקקי תנועה עשויים לייקר את הנסיעה וגם מעכבים אתכם בדרככם לשדה התעופה. אם אין ברירה אלא לנסוע בשעות העומס, הקדימו את שעת הנסיעה לפחות בשעתיים על מנת שלא תאחרו לשדה התעופה וקחו בחשבון שמחיר הנסיעה יהיה גבוה יותר בשל התארכותה. 

היבטים נוספים לקחת בחשבון

על פי זכויות הנוסעים במוניות ספיישל כדאי שתדעו כי לנהג אסור לגבות תשלום נוסף עבור הסעת אדם עם מוגבלות או כסא הגלגלים שלו, וכי בתחילת הנסיעה הבינעירונית תוכלו לבחור בין תשלום על פי מונה או על פי תעריף שנקבע בצו פיקוח על מצרכים ושירותים. 

את מי להזמין?

בבאר שבע פועלות תחנות מוניות רבות אשר מתמחות בהסעה לשדות התעופה, תוכלו גם להעזר באפליקציות כגון גט, יאנגו, ראקסי או באובר. מומלץ להזמין את הנסיעה יום אחד לפני מועדה כדי להבטיח זמינות של נהגים, ולתאם מראש את מחירה כדי להכין מראש את סכום הכסף הדרוש. 

לסיכום 

הזמנת מונית מבאר שבע לנתב״ג יכולה להתבצע בפעולת חיוג פשוטה, אולם הכרת התעריפים השונים והמחירים המומלצים לצרכן, וכמו כן היכרות עם זכויות הנהגים והנוסעים תסייע בידכם להבין את ההבדל בין התעריפים השונים והסיבות השונות שבעטיין עלולה הנסיעה להתייקר יותר מן המתוכנן. אנו מאחלים לכם טיסה נעימה ונסיעה טובה, נוחה ובטוחה אל שדה התעופה.