מונית גדולה לנתב"ג

כשמתכננים טיול או כל יציאה אחרת לחו"ל, מספיק טרודים באריזות, תיאום הטיסות והגעה לשדה בזמן הנקוב. אף אחד לא רוצה להיות מוטרד מכך שהוא לא הגיע אל השדה בזמן. בדיוק לכן מזמינים מונית גדולה לשדה התעופה. מונית גדולה לנתב"ג מונה מעל 5 מקומות וכך המזמינים יכולים להנות מנסיעה קבוצתית וחווייתית אל השדה.

יתרונות של הזמנת מונית גדולה לשדה התעופה בן גוריון

מי שרוצה להפוך את חוויית הטיסה לנוחה ורגועה, מזמין מונית גדולה שתסיע אותו לשדה התעופה. עם מונית גדולה לא קורה מצב בו מאחרים לטיסה. אתם אלו האחראים על בחירת הזמן ליציאה ולכן תוכלו לפנות לנהג מונית גדולה שיסיע אתכם לנתב"ג בשעה היעודה לכם. 

מונית גדולה תמנע ממכם את הצורך להיסחב עם המזוודות בתחבורה ציבורית או להתפצל למספר מוניות. ברגע שאתם מזמינים מונית גדולה אתם נהנים ממונית שיכולה להכיל את כל מזוודותיכם, נסיעה כזו היא רגועה יותר. אתם יודעים מה קורה עם כל מזוודה ואין לכם צורך להצטופף כדי לפנות מקום למזוודות על ברכיכם…

הזמנת מונית גדולה מאפשרת לכל חברי הקבוצה לחזור באותה נסיעה מבלי צורך להתפצל לשתי מוניות וכדומה. אם אתם מונים מעל חמישה נוסעים, ההמלצה היא להזמין מונית גדולה לנתב"ג. המונית תאסוף אתכם בצוותא, הנסיעה תמשיך להיות חוויה מענגת ונעימה ואתם תהנו מחברת כל הקבוצה. אין סיבה לפצל את הקבוצה כשניתן להזמין מונית גדולה בעלת מספר מקומות המספיק לכולם. 

בנוסף, חשוב להבין כי הזמנת מונית גדולה לנתב"ג מונעת בזבוז זמן. הרי שדה התעופה לא קרוב לערים המרכזיות, והוא גם פחות נגיש. אם אתם יורדים מטיסה וצריכים להגיע ליעדכם בתחבורה ציבורית, העניין עלול לקחת לכם זמן רב. חיסכון בזמן תוכלו להשיג אם תיעזרו ברכבת ישראל. אך גם היא לא תסייע בהרבה. זמני ההמתנה לחבורה ציבורית הם ארוכים וכשחוזרים מהשדה רוצים רק לראות את המיטה בבית או במלון. הזמנת מונית גדולה חוסכת זמן המתנה יקר. 

מחיר של מונית גדולה לשדה התעופה

אם כבר הזמנתם בעבר מונית גדולה לנתב"ג, אתם כבר כנראה מכירים את המחירים הלא זולים. כדי ליהנות ממחיר מונית משתלם וטוב עבור נסיעה לנתב"ג, כדאי שתזמינו מראש מונית כזו. הזמנה מראש יכולה לחסוך לכם הרבה כסף. את התעריף המשתלם מקבלים בהזמנה מראש, בדרך כלל.  

בהזמנה מראש בדרך כלל יקבע תעריף מסוים לאורך הנסיעה המבוקש. בהזמנת מונית גדולה מהרגע להירגע, המחיר יהיה בדרך כלל גבוה יותר. אם במוניות רגילות אתם רגילים לשלם על פי מחיר המונה, קחו בחשבון שבמוניות גדולות לא חלה חובת התקנת המונה על פי החוק ולכן גם המחירים יהיו שונים. 

המחיר הנגבה בדרך כלל על נביעה במונית גדולה לנתב"ג הוא בהתאם למחיר שנהג המונית סיכם עם הנוסע בהתאם לתחנת המוניות אליה הוא משתייך ובהתאם לביקוש הקיים. לכל תחנת מוניות ייחודיות משלה ולכן, כאשר אתם מעוניינים להזמין מונית גדולה לנתב"ג במחיר משתלם, כדאי שתזמינו אותה מראש, 24 שעות קודם. כך תמנעו מעצמכם לשלם מחיר יקר מידי. 

מונית 7 מקומות לנתב"ג

אם אתם קבוצה המונה 6 או 7 נוסעים מונית 7 מקומות לנתב"ג יכולה להתאים לכם ולחסוך מאיתכם זמן וכסף יקר. מחיר מונית כזו הוא לא יקר במיוחד כשמזמינים אותה מראש. הזמינו מראש מונית כזו  וכך תהנו ממחיר משתלם יותר.

מונית 6 מקומות לנתב"ג

הרבה אנשים מזמינים מונית של 6 מקומות לנתב"ג גם אם הם מונים מספר אנשים קטן יותר. זה קורה בגלל הרצון למקום מרווח או הצורך בתא מטען ענק למזוודות… מונית 6 מקומות נחשבת למונית גדולה והיא יכולה להתאים להסעת משפחות ברוכות ילדים לנתב"ג.

מונית ל 8 אנשים לנתב"ג

כשהקבוצה מונה 8 נוסעים, הצורך במונית גדולה מותאמת עולה וכדי לא להזמין מונית גדולה של 12 או 16 מקומות, נעזרים במונית המתאימה ל- 8 נוסעים. בצורה כזו נמנעים מלשלם יקר על מונית גדולה יותר.

מונית לנתב"ג ל 5 אנשים

מונית ל-4 אנשים היא המונית הקלאסית והמוכרת לכולנו. לא תמיד יש צורך בהזמנת מונית גדולה לנתב"ג. בפרט כאשר מדובר בזוג אנשים הנוסעים לבדם… למרות זאת, ברגע שמספר הנוסעים עובר את ה-4, נזקקים למונית גדולה יותר. אם אתם 5 אנשים, תצטרכו מונית ל-5 אנשים כדי ליהנות מנסיעה חווייתית ונוחה בדרך לנתב"ג. 

כמה זמן לפני הטיסה צריך להגיע לנתב"ג

ההמלצה הגורפת היא להגיע לשדה התעופה 3 שעות לפני הטיסה. אם לא יוצאים לדרך עם מונית, הדרך עלולה לארוך זמן רב יותר. לכן יש צורך לדעת במדויק בכמה זמן צריך להקדים לטיסה. לפני הכל, כדי למנוע עגמות נפש חשוב להבין כי הזמנת מונית לנתב"ג חוסכת זמן נסיעה יקר.

אם אתם טסים בתקופה בה עורכים בדיקות קורונה כמו בתקופה שלנו עכשיו, תצטרכו להיערך ולהיות בשדה 4 שעות קודם לטיסה. הנתונים משתנים בהתאם לעונת הטיסה. המתנה לטיסה בחופשת הקיץ היא לא אותו דבר כמו המתנה לטיסה בחורף. בקיץ שדה התעופה מלא ולא כדאי להגיע בדקה האחרונה. 

חברות תעופה רבות טוענות שמספיק להגיע לשדה שלוש שעות לפני זמן ההמראה. ההמלצה היא לא להסתמך על כך ולהגיע מראש, ברוגע.