מונית בשבת לנתב"ג

כאשר טסים לחו"ל בשישי בערב או בשבת, אפשרויות ההגעה לשדה מצטמצמות. התחבורה הציבורית לא פעילה, ובין היתר הרכבת. היעדרה של תחבורה ציבורית עשוי להפוך את החנייה למשימה מורכבת יותר, ולכן בסופי שבוע הפתרון המתבקש למטרת הגעה לשדה התעופה הוא כמובן מונית

רצה הגורל והטיסה שלכם יוצאת בשבת, ואתם לא ממש בטוחים איך להגיע לשדה. לקחת את האוטו? לסנג'ר מישהו שיביא אתכם עד לשם? הפתרון הנוח ביותר להגעה לנתב"ג, כזה שלא דורש נהיגה וחנייה – הוא כמובן מונית. מונית תשחרר אתכם מהצורך המעיק לנהוג לשדה ומהתשלום על חנייה, וגם תביא אתכם הכי הכי קרוב שאפשר לטרמינל. 

נסיעה לשדה התעופה בשבת 

במרבית ימות השבוע ניתן להיעזר ברכבת ישראל או אפילו בקווי אוטובוס על מנת להגיע לשדה התעופה. אבל בשבת אין את האפשרות הזו, ולכן הטסים או המגיעים חזרה לארץ יכולים להסתמך אך ורק על רכבים פרטיים, איסופים ומוניות. האפשרות של רכב פרטי מאפשרת עצמאות והנוחות שלה ברורה, אך כאשר מדובר בנסיעה ארוכה לחו"ל עלות החנייה עשויה להגיע למחירים גבוהים. איסוף על ידי קרוב משפחה או חבר יכול להיות גם הוא נוח ולאפשר פרטיות נעימה, אבל מצד שני, במקרה כזה אתם תלויים בלו"ז ובתקינות הרכב של החבר. האפשרות השלישית, של מונית שמביאה אתכם עד פתח הטרמינל, היא אפשרות נוחה, אמינה ובטוחה, כי גם אם הנהג במקרה חולה או לא יכול לבצע את הנסיעה, חברת המוניות תוכל להזמין נהג במקומו. 

נסיעה משפחתית בשבת 

בנסיעה משפחתית, במיוחד כאשר מדובר ביותר מזוג הורים ושני ילדים, יש לקחת בחשבון שיש צורך ברכב גדול על מנת להגיע לשדה. אם אתם משפחה גדולה, סביר להניח שאתם מורגלים בנסיעה משותפת ברכב גדול, אבל אם אתם נוסעים יחד שתי משפחות, או אולי אפילו עם קרובים מהמשפחה המורחבת, סביר להניח שכדי להגיע יחד לשדה התעופה תצטרכו ממילא לשכור רכב. כך או כך, מונית גדולה לנתב"ג ביום שבת תהיה אופציה נוחה יותר ותשחרר אתכם מהצורך לנהוג, לחפש חנייה ולשלם על חנייה. 

האם נסיעה במונית בשבת יקרה יותר?

לנסיעות בשבת, בחג ובלילה יש תעריף משלהן, ולכן מחיר של מונית לנתב"ג בשבת בהחלט עשוי להיות גבוה יותר. קחו בחשבון שלנסיעות אל ומשדה התעופה ישנו מחירון, ואתם בהחלט יכולים וזכאים לדרוש לקבל מראש הצעת מחיר לנסיעת המונית שלכם. יחד עם זאת, כתלות במשך הנסיעה ומספר המכוניות שתצטרכו כדי להגיע לשדה, עלות החנייה והדלק צריכות גם הן להילקח בחשבון כאשר בוחנים איזו אפשרות משתלמת יותר.  

האם ניתן להזמין מונית עם סלקל או כיסא בטיחות בשבת?

נוסעים עם פעוטות או תינוקות? אין שום בעיה. בשבת, כמו בכל יום אחר, אפשר להזמין מראש מונית עם סלקל או עם מושב בטיחות מעוגן לרכב המתאים לגיל הפעוט, כך שתוכלו לנסוע בראש שקט ובביטחון מקסימלי.