מוניות מקדימה צורן לנתב"ג

חו"ל – כמה הרבה  עומד מאחורי מילה  אחת. ואז זה  קורה -אחרי ההתלבטויות, ההכנות, החסכונות, האריזות, מגיע סוף סוף היום המיוחל, ואפשר כבר ממש להריח את ניחוחות בשמי הדיוטי פרי . רק דבר אחד עומד ביניכם לבין נתב"ג – ההגעה.

מונית – על מה ולמה?

מרבית הטיסות, מה לעשות, מתרחשות בשעות בהן רוב בני האדם ישנים. ואם צריך להגיע לשדה במרווח של כמה שעות לפני, אז בכלל הלך הלילה. ולנהוג עייפים ומפוהקים? פחות אידיאלי. וכשמוסיפים למשוואה גם מזוודות שתופסות את רוב המושב האחורי, ואת עניין החנייה (מה, תשלמו על חניון עכשיו עד שתחזרו לארץ? רק זה יכול לעלות כמו החופשה עצמה!) – להגיע ברכב פרטי לנמל התעופה נראה פחות ופחות כדאי… ובכלל, לא לכולנו יש רכב. מה הפתרון?

מוניות או לא להיות

מונית ספיישל לנתב"ג מקדימה צורן, למשל, היא פתרון מעולה. נהג שמחכה לכם בשעה בה קבעתם, ממש מפתח הבית שלכם ועד לטרמינל. נכון, רכבת ישראל דאגה לנו לתחנת רכבת בנמל התעופה, אבל גם כאן מערימים קשיים. היא לא תמיד פועלת, או שתדירות השעות נמוכה מאוד, ולמרבית האנשים אין תחנת רכבת קרובה מספיק לביתם, כך שבכל זאת צריך להזמין מונית עד לתחנת הרכבת. לא חבל?

 הכנות

אז מתי מומלץ להזמין מונית ספיישל לנתב"ג מקדימה צורן? כמו בטיול טוב, גם כאן הסוד הוא בהכנה מראש. אל תחכו לרגע האחרון! עדיף כמובן אם יש זמן, לעשות עבודת מחקר קצרה, להשוות מחירים ועלויות, ולמצוא את השירות המתאים לכם. וברגע שמצאתן – לקבוע! בחודשים העמוסים, דוגמת יולי – אוגוסט, יהיה קשה למצוא נהג פנוי. ככל שתקדימו לסגור איתו את הנסיעה והפרטים, תוכלו לישון בראש שקט.

 עלויות

אז כמה עולה מונית מקדימה צורן לנתב"ג? זה תלוי בכמה גורמים. למרבית משירותי המוניות, לרבות שירות מוניות מקדימה צורן לנתב"ג, יש מחירון קבוע מראש. התעריף יכול להשתנות מעת לעת, אך אם סיכמתם עם הנהג על הסכום מראש לא אמורה להיות בעיה. לחלק משירותי המוניות ישנם תעריפי לילה מיוחדים, בררו גם על זה. מחיר מונית ספיישל מקדימה צורן לכיוון הטרמינל אמור להיות בין 180 שקלים ל 250. אם תזדקקו ליותר ממונית רגילה, במקרה שאתם יותר מחמישה אנשים או שהמזוודות זקוקות לאקסטרה מקום – ישנם גם מיניבוסים. שווה לברר אצל חברת המוניות.

הנסיעה מקדימה צורן אינה ארוכה במיוחד, בין חצי שעה לארבעים דקות, תלוי כמובן בתנועה. ואם מישהו אחר נוהג במקומכם – תוכלו לקחת את הזמן הזה כדי להירגע, ואולי אפילו לנמנם קצת, לפני חוויית הטרמינל. כשההגה בידיים של נהג מוסמך, שמביא אתכם ממש עד לפתח החופשה שלכם, כל מה שנותר לכם זה רק להישען אחורה, ולהיכנס למצב רוח חופשי ומאושר… 

חופשה נעימה שתהיה!